Overthrow kampaņa
#1
Tātad, nākošo testējam ArmA 3 Overthrow kampaņa. Te Steam links uz viņu.

Nepieciešamais addonus saraksts: Šo iekļaujam, "Project OPFOR" izmetam ārā. Kopā jāpaliek kā bijis 15 addoniem.

Te būs Overthrow kampaņas savējā Wikipēdija, iesākumam sevišķa uzmanība tur jāpievērš sadaļai par "Dedicated Server Setup", jo šeit tas atšķiras no iepriekšējiem variantiem (Overthrow ir mods, kas iekļauj misiju, nevis vienkārši misija).

Ja iecepīs - tad spēlēsim līdz pilnīgai uzvarai (vai zaudējumam Big Grin) šo, ja ne, tad meklēsim kaut ko citu.
Atbilde
#2
Pirmie iespaidi & kas un kā:

  1. Spēlētājs spēli sāk praktiski tukšs. Viņam ir māja, kvadracikls un 100 $... un mugursoma. Nav ieroča, nav medicīnas, nav pat rācijas, pulksteņa un kompasa (t.i. čats nestrādās).
  2. Principā, spēlētāja pirmais jēdzīgais mērķis ir uzlabot finansiālo stāvokli. Ieročus, medicīnu utt. principā var easy nopirkt attiecīgos veikalos, bet ieroči ir pasakaini dārgi (ieskatam - Kalašņikova automāts bez ekstrām maksās virs 1000 $). Turklāt pat tāds sīkums kā ieliet degvielu zapravkā ir par maksu! Nopelnīt naudu var vairākos veidos, bet uz šo brīdi (testējis gan neesmu), drošākais izskatās paņemt no tiem vai citiem dumpinieku atbalstītājiem misiju "nogādāt mūsu izlūkošanas aģentu no punkta A uz punktu B". Pasākums visdrīzāk laikietilpīgs, jo šie punkti var būt JEBKUR uz salas, bet uzdevumu atvieglo tas, ka bez kompromitējošiem priekšmetiem (ieroči, utt.) var braukt cauri valdības kontrolpunktiem (bet ne outpostiem, vismaz es pagaidām vēl neriskēju).
  3. Stratēģiskais mērķis ir sagrābt pilsētiņas. Tām ir tāds rādītājs kā stabilitāte, un ja valdības kontrolētā pilsētiņā stabilitāte nokrīt līdz nullei, atkarībā no tās izmēra, pilsētiņa var tikt sagrābta (ar to viss nebeidzas, bet par to citreiz).
  4. Sākotnējā stabilitāte pilsētiņās atšķiras: lielākās, tuvāk pie pretinieku objektiem, tā ir lielāka, jebeņos - mazāka. Pilsētiņās ar zemu stabillitāti mēdz darboties bandas, tā ka misijā nesaprotama šaušana var būt visai ikdienišķa lieta. Bandu klātbūtne var būt pirmajā brīdī izdevīga: ja uz tās apšaudēs ar policiju bojāgājušiem neviens neskatās (a par to ir indikatoriņš), tad no viņiem var nocelt ieroci un pārējo ekipējumu. Kad tas izdarīts, var pilsētiņā izšaut žandarmus, un priecīigi vērot, kā krīt stabilitāte.
Tas uz šo brīdi viss.
Atbilde
#3
Turpinām ar novēroto.

1. Stabilitāte pilsētā. Ar lielu pilsētu pagaidām nav pieredzes, es sāku spēli jebeņu mazpilsētā Oreokastro un tas ir īpašs gadījums. Lai vai kā: ja pilsētā ir zem 100 iedzīvotājiem (skaitu un aktuālo stabilitātes līmeni)redz caur "Map Info" savā mājā) stabilitāte nokrītas līdz 0%, tad valdības spēki pilsētiņu pamet un tajā sākas ne vairāk ne mazāk kā anarhija. Praktiski tas nozīmē to, ka pilsētiņā sāk parādīties banda - tās nometne parasti ir kaut kur mežā netālu no pilsētas, un bandīti patrulē pilsētu gluži kā žandarmi. Bandītus izšaujot, stabilitāte un spēlētāja reitings pieaug (kā arī nauda - par katru nošauto bandītu izmaksājas prēmija), un, ja pietiek naudas, var rekrutēt pilsētiņas iedzīvotājus savā armijā un pat uzbūvēt policijas iecirkni (tik tālu vēl netiku, man nepietiek naudas).

Vēl nepatīkams sīkums - ar bandītiem slikti strādā undercover. T.i., pašā sākumā viss ir ok, bet tiklīdz tu izslaktē krietnu porciju, tā tevi regulāri sāk atpazīt (un apšaudīt) uzreiz kā ierauga, neatkarīgi no tā, kas tev mugurā/rokās un ko tu dari.

2. Misija "aizvest izlūkošanas aģentu no punkta A uz punktu B" ir tieši tik vienkārša un tieši tik garlaicīga. Vienīgais, kam jāpievērš uzmanība - jāizvairās no pretinieka outpostiem un jācenšas braukt uzmanīgi, jo gan salauzts transportlīdzeklis, gan savainojumi šajā misijā IR problēma. Jārēķinās ar to, ka līdzi jābūt kādai nekādai naudai - pa ceļam gandrīz droši nāksies liet degvielu (it īpaši, ja tiek braukts ar defaulto kvadraciklu), bet šajā misijā degvielas ieliešana ir maksas pakalpojums. Vienīgais pozitīvais - par misijas izpildīšanu nopelnās veseli 500 $, kas iesākumam ir ļoti laba nauda.

3. Par resursiem: resursu ziņā ir trakāk kā Antistasi. Ja Antistasi bija neierobežotā daudzumā vismaz WW2 plintes ar patronām, tad šeit limitēts ir pilnīgi viss. Pirkt ir dārgi, nākas lasīt trofejas. Tas savā ziņā strādā, bet - nedrīkst nomirt, tad ekipējums, kas bija rokās un mugurā, var iet postā (var gadīties, ka nevar tikt klāt savam līķim, to to apsargā žandarmi vai bandīti). Un ja vēl ieroči puslīdz turas, tad munīcijas ir ļoti maz. Un medicīnas arī. Īsāk sakot, viss ir jātaupa un jāvāc viss, ko vien var dabūt. Vismaz sākumā, kamēr nav naudas.

4. AI ir sasodīti gudrs. Nav ko domāt par sēdēšanu mājā 2. stāvā un pakāpenisku pretinieku apšaušanu no augšas. Viņi ļoti labprāt nāk mājā iekšā un kāpj augšā.
Atbilde
#4
Nu spēlējot spēli rodas daži atzinumi:
  • ļoti nozīmīga poga ir kreisais win, lai tiktu pie izvēlnes * talk, lai sazinātos ar pārdevējiem.
  • Uz Y pogas ir māju iepirkšanas iespēja un uzlikšana "uz skatītāju" - izīrējot. Šeit gan ir mazliet jāievēro taktika, ka mājas vienlaikus ir fast trawel punkti, tā kā ir loti labi ja tev katrā apdzīvotā vietā ir pa mājai, nevis lielākajā pilsētā 6 mājas.
  • spēlē notiek individuāli katram spēlētājam, tā kā kopdarbība ir uz vienošanās pamata. Runa ir par naudu, uzkrātajiem ieročiem un munīciju, u.c. pirktiem vai savāktiem resursiem. Ieroču kastes nevar īsti aizslēgt. Naudas kastītēm var uzlikt paroli, bet var izmantot kā vienkāršāko transfēta mehānismu, kur viens noliek, bet otrs paņem.
  • ir problēmas ar mehānisko līdzekļu labošanu, kad tas jādara stingri manuāli.
  • un mistika ir ar kartes un ieroču kastes pārvietošanu.
Pārējais kā jau ierasti, izmanto civilista statusu, kad ieroči nav atklāti redzami (ir somās) - un NATO (zilie) (gan žandarmi, gan karavīri) tev virsū neskries, Anarhisti (sarkanie) - "tevi atminēsies pēc sejas, ja tu ar viņiem būsi konfliktējis (šāvis, uzbrucis ... )". Uz šobrīd mūsu stratēģija ir spiest  Anarhistus (sarkanos) ārā no viņu apdzīvotajām vietām, ļoti brutāli ar spēcīgu kājnieku bruņojumu viņiem uzbrūkot. Zilie nav jāsaudzē, it sevišķi karavīri, kas ir ar ļoti labu grenadieru ekipējumu, bet mēs viņus pietaupām , lai viņi aizsargā centrālo pilsētu, kur mēs pamatā pagrīdē darbojāmies, pret Anarhistu (sarkano) bandām.
Spēlēt vai nespēlēt - mūžīgais jautājums!
Atbilde
#5
Gribu piebilst vēl dažas lietas:
1. Resursi, resursi, resursi. Ir jāvāc pilnīgi viss un pie mazākās iespējas, jo bezgalīgs nekas nav, un zaudēt resursus (nomirstot) var viegli, bet iegūt - grūti. It īpaši - ieroči, munīcija, medicīna, bet arī speciālie priekšmeti (rācijas, kompasi, binokļi, nakts redzamība utt.). Ieskatam - kaut arī mēs jau kontrolējam vienu pilsētiņu, un atsevišķās epizodēs karojam ar pretiniekiem gandrīz kā līdzīgs ar līdzīgu, mūsu rīcībā esošo ieroču skaits ir teju vai saskaitāms uz vienas rokas pirkstiem un arī munīcijas ir aptuveni pa vienam kaujas komplektam uz stobru, bet granātas - stipri maz.
2. Nauda. To eventuāli vajadzēs daudz, tāpēc jācenšas taupīt un bez vajadzības netērēt. T.i. censties nepirkt transportu un ieročus - jo tas ir dārgi un tos var iegūt citos, lētākos veidos Big Grin Attaisnots un pat vajadzīgs pirkums būs māja pilsētā - ar domu, ka to varēs izmantot kā teleportācijas punktu. Otrkārt, pērkot māju pie zemas stabilitātes, tā būs lēta, bet pilsētiņas stabilitātei augot, celsies gan mājas, gan tās iznomāšanas cena (turklāt diezgan jūtami). Īsumā, veiksmīgi nopirktai mājai vajdzētu sevi atpelnīt ar uzviju visai pārskatamā laikā.
3. Transports. Spēlētājs sāk viņam piederošu kvadraciklu, kas vairāk vai mazāk jāsaudzē kā acuraugs - jo pirkt mašīnas var, bet tas ir dārgi, savukārt zagt ir riskanti (ja ņemsi svešu mašīnu, žandarmiem (vai armijai?) redzot, viņi diezgan droši tevi uzskatīs par ienaidnieku un mēģinās sašaut) - izņemot gadījumus, ja ņem mašīnu, kas jau iepriekš ir tikusi nozagta un tagad stāv pamesta uz ielas.
4. Domāju, ka sistemātiskai pretinieku (jebkuras krāsas) izdauzīšanai no pilsētiņas būs nepieciešama zināma koordinācija starp spēlētājiem, turklāt jāņem vērā, ka sarkanie VIENMĒR nāk no vienas vietas (nometnes mežā), kaut gan viņi ne vienmēr nāks tieši pa taisnāko/īsāko ceļu. Kā pilsētiņā papildinās zilie - tā pagaidām ir mistērija, jāturpina pētījumi Smile

LOL, Overthrow Wikipēdija apgalvo sekojošo: "Any bought house/hotel can be leased using the Y menu once bought. You can not fast travel to a leased house" Big Grin

Cik es te pētu manuāli, rodas iespaids, ka Arsenālu tā ērti pārcelt nevar, bet tā vietā jābūvē noliktava jeb "Warehouse", kas būtībā ir paplašināts arsenāls un pat nepieciešams, lai varētu atbruņot tos civilistus, kurus mēs eventuāli rekrutēsim par savu armiju. Īsāk sakot, krājam naudu Warehousam, līdz tam iztiekam kaut kā nebūt...

Pilnam tehnikas remontam jābūvē darbnīca jeb "Workshop", kur ar toolkitu mugursomā mašīnām caur ACE funkciju varēs piemērot "full repair"...
Atbilde
#6
(2020-04-27 9:24)hobbit_lv Raksta: LOL, Overthrow Wikipēdija apgalvo sekojošo: "Any bought house/hotel can be leased using the Y menu once bought. You can not fast travel to a leased house" Big Grin


Par unlease kas rakstīts nav? Smile
Atbilde
#7
Redit sarakste (angl.)
Atbilde
#8
Šitie acīmredzot intensīvi jāizmanto māju pirkšanas vietā: "Place a camp for 40 dollars to make a fast travel point", māju pirkšanu atstājot pārsvarā iznomāšanas nolūkiem.

Bet jā, šobrīd aktuāli ir krāt naudu, un panākt to, ka mums ir droša vieta, kur vākt un uzglabāt inventāru (t.i. vai nu Warehouse Lekā, vai nu ieņemt Bavalu vai kā nu to dzimto pilsētu sauca).
Atbilde
#9
Tā kā serveris šobrīd iet 24/7, viņš vilina cilvēkus spēlēt arī nelaikos Big Grin

Lai vai kā, daži secinājumi:

Sākotnējā stratēģija: Lai nebūtu lieka slodze uz transportu (un pārāk bieža rēgošanās NATO/bandītu acīs), man izzīmējas sekojoša shēma:
1. Regulāri čekot Map Info, sekot līdzi tuvējo pilsētiņu stabilitātēm.
2. Pēc nodokļu naudas ienākuma (ienāk katrās apaļās 6 stundās - t.i. 00:00, 06:00, 12:00 un 18:00 pēc spēles laika, un ienāk laba summa, pēdējais jau bija pāri pa 2000 $) aizbraukt ar undercover uz pilsētiņu ar zemāko stabilitāti un nopirkt tur māju, un vismaz vienu arsenāla kasti. Māju papildus var/vajag izīrēt, lai tā ienes papildus ienākumus, it īpaši tad, kad pilsētiņā atkal sāk celties stabilitāte un tas izraisa īpašumu un nomas maksu pieaugumu.
3. Izmantojot minēto māju kā respauna/teleporta punktu, iesaistīties cīņā ar žandarmiem/bandītiem par pilsētiņu, paralēli vācot trofejas.
4. Kad pilsētiņu pamet NATO un tajā iestājas "Anarhija", būvēt policijas iecirkni un rekrutēt policistus (dārgs pasākums, 2500 $ par iecirkni, plus 200+ $ par katru policistu).

NATO pretuzbrukumi: vakar vienu piedzīvojām, un jāsaka, ka uzbrukums bija visai ļēms un tādus pavisam īstus draudus neradīja. Bet nu par visu pēc kārtas:
1. Novērojām transporta helikopteru un patruļas mašīnu uzbrukuma objekta rajonā. Jādomā, ka abi bija izsēdinājuši kājniekus - helis ne vairāk par nodaļu un patruļmašīna ne vairāk par grupu, tātad kopā 10-12 cilvēki uz zemes. Patruļmašīna nebija bruņota, helim bija durvju BRRRRRT ložmetējs.
2. Novērtēt patieso uzbrukuma spēku un draudus traucēja fakts, ka NATO zilais desants pa ceļam uz mūsu pilsētiņu iesaistījās perestrelkā ar sarkanajiem bandītiem un, manuprāt, ar to ari uzbrukums izpūtās.
3. Helis tā arī palika karāties gaisa operācijas rajonā arī pēc tam, kad uzbrukums oficiāli beidzās (ar paziņojumu, ka aizsardzības uzdevums izpildīts), ar ko tas beidzās, nezinām, jo izgājām no servera.

Resursi: joprojām intensīvi jāvāc, praktiski viss ko var dabūt. Uz manu rupju novērtējumu, mums šobrīd ir vidēji ap 5 šaujamo rezerve uz  aktīvu spēlētāju dažādos arsenālos (neskaitot mašīnpistoles, kuras mēs novirzam mūsu policijas bruņojumam, bet arī to nav daudz vairāk), un munīcijas vidēji pa kaujas komplektu uz stobru. T.i., jācenšas nemirt, jo jebkura nomiršana nozīmē -1 šaujamo, un pie pārāk biežas nomiršanas var gadīties, ka rezerves beidzas, un jābrauc uz bijušo kaujas lauku jau celt kaut ko augšā no zemes (pozitīvi - undercovers saglabājas samērā labi, attiecībā uz NATO tas tiecas nojukt tikai tad, ja ņem rokā ieroci vai velk mugurā vesti - un, iespējams, arī ķiveri vai NVG. Bandīti gan, ja esi ar viņiem jau sanīdies, šauj virsū arī tad, ja esi civilā).

Joprojām daudz jautājumu par spēles mehāniku, daudz ko nākas atklāt caur mēģinājumu un kļūdu metodi, kamēr sanāk.

Un ļoti daudz laika tērējas uz menedžmentu, loģistiku un trofeju vākšanu.
Atbilde
#10
Mazliet par naudām:

1. Ieguvums no cenu starpības, nopērkot māju pie minimālas stabilitātes un pārdodot pie iespējami augstas, pēc maniem novērojumiem svārstās ap 50-150, nu max 200 $. Attiecīgi, labāk nekā nekas, bet ne izšķiroši.
2. Izjaucot un nododot lūžņos sadegušu transportlīdzekli, ar šiem lūžņiem arī var atgūt ap 200 $ par transportlīdzekli... varbūt vairāk, ja tas ir kaut kā liela lūznis. Jāņem gan vērā, gan lūžņa savākšanai vēlams vismaz offroads vai kravinieks, pārējiem maza ietilpība un visi lūžņi nesalīdīs.
3. Cik tur bija navars no gandžas realizācijas - 20-50$ par dozu, atkarībā no tā, kur pirkts un kur pārdots?
4. Ienākumi no izīrētā nekustamā īpašuma ir relatīvi niecīgi uz pārējā fona - man ienāk ap 150$ uz ciklu, bet man jau ir diezgan daudz īpašumu ievācies.
5. Kopumā, galvenais ienākums tik un tā ir nodokļi no ieņemtajām pilsētām. Viņi gan mēdz staigāt, arī kontrolēto pilsētu skaitam nemainoties, tā ka baigi plānot neko attiecībā uz viņiem nevar... Wikipēdija saka, ka atkarīgs no onlainā esošo spēlētāju skaita...
Atbilde
« Vecāks | Jaunāks »


Pārlēkt uz:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)