Instrukcijas un noderīgi padomi (servera iestatijumi)
#21
Tātad, KP Liberation misijas parametri, kurus vajadzētu iestatīt, startējot misiju serverī. Atzīmēšu tikai tos, kas jāmaina, t.i. kur ir atšķirība no defaultajiem:
1. Maximum amount of AI units - var pamēģināt variēt starp 75% un 100%. Un skatīties ideālo attiecību starp performanci un šaujamo mērķu daudzumu Big Grin
2. AI recruitment limit for squad - es atstāju defaultos 12, bet, ja ir gribēšana komandēt patiešām lielu junitu, tad var ierubīt maksimālo 36. Gaumes jautājums Smile
3. Day duration (hours) - pēdējā laikā likām 12 (t.i. pilna diennakts spēles pasaulē paiet 12 reālā laika stundās), un tas, manuprāt, ir diezgan optimāls variants, atstājot gana daudz laika gan dienām, gan naktīm.
4. Mobile respawn cooldown (minutes) - liku "Disabled". Šis minūšu skaits nosaka, cik bieži drīkst atdzimt mobilajā respaunā - t.i., ja jau vienreiz tur atdzimi, tad nākošā atdzimšana tur iespējama tikai pēc attiecīgajām minūtēm.
5. HALO jump - "Enabled". Bez komentāriem. Btw, defaultā stāv "Disabled".
6. Clear spawned vehicle cargo - "Disabled". Šī pozīcija ieslēgta iztīra spawnoto mašīnu un lidaparātu inventāru, bet kam mums lieki dzēst priekšmetus, kas var lieti noderēt kaujas laukā (t.sk. medicīna).
7. Cleanup abandoned vehicles outside FOBs - cik ilgi uz kartes saglabāsies pamestās mašīnas. Es teiktu, ka var variēt starp 2 un 4 h, diseiblot noteikti nedrīkst, jo tad, ilgi spēlējot, pasaule piesārņosies ar vrakiem un tas neizbēgami atsauksies uz performanci/FPS.

"Revive" un "Stamina" šajā menu neko nenosaka, jo to regulē ACE uzstādījumi.

Šovakar iznāca CBA_A3 atjauninājums, attiecīgi, līdz nākošās nedēļas nogales servera startam jāpārkopē šis folderis no !Workshop uz servera rūtu un jāpārbauda, vai viņam nav nomainījies bikey...
Atbilde
#22
(2020-02-11 0:18)hobbit_lv Raksta: Tātad, KP Liberation misijas parametri, kurus vajadzētu iestatīt, startējot misiju serverī. Atzīmēšu tikai tos, kas jāmaina, t.i. kur ir atšķirība no defaultajiem:
1. Maximum amount of AI units - var pamēģināt variēt starp 75% un 100%. Un skatīties ideālo attiecību starp performanci un šaujamo mērķu daudzumu Big Grin
2. AI recruitment limit for squad - es atstāju defaultos 12, bet, ja ir gribēšana komandēt patiešām lielu junitu, tad var ierubīt maksimālo 36. Gaumes jautājums Smile
3. Day duration (hours) - pēdējā laikā likām 12 (t.i. pilna diennakts spēles pasaulē paiet 12 reālā laika stundās), un tas, manuprāt, ir diezgan optimāls variants, atstājot gana daudz laika gan dienām, gan naktīm.
4. Mobile respawn cooldown (minutes) - liku "Disabled". Šis minūšu skaits nosaka, cik bieži drīkst atdzimt mobilajā respaunā - t.i., ja jau vienreiz tur atdzimi, tad nākošā atdzimšana tur iespējama tikai pēc attiecīgajām minūtēm.
5. HALO jump - "Enabled". Bez komentāriem. Btw, defaultā stāv "Disabled".
6. Clear spawned vehicle cargo - "Disabled". Šī pozīcija ieslēgta iztīra spawnoto mašīnu un lidaparātu inventāru, bet kam mums lieki dzēst priekšmetus, kas var lieti noderēt kaujas laukā (t.sk. medicīna).
7. Cleanup abandoned vehicles outside FOBs - cik ilgi uz kartes saglabāsies pamestās mašīnas. Es teiktu, ka var variēt starp 2 un 4 h, diseiblot noteikti nedrīkst, jo tad, ilgi spēlējot, pasaule piesārņosies ar vrakiem un tas neizbēgami atsauksies uz performanci/FPS.

"Revive" un "Stamina" šajā menu neko nenosaka, jo to regulē ACE uzstādījumi.

Šovakar iznāca CBA_A3 atjauninājums, attiecīgi, līdz nākošās nedēļas nogales servera startam jāpārkopē šis folderis no !Workshop uz servera rūtu un jāpārbauda, vai viņam nav nomainījies bikey...

Parametru izvēlnei piekļūst caur šo pogu:

.png   liberation_parameters.png (Size: 263,4 KB / Downloads: 50)
Atbilde
#23
Beginners Guide: Map Reading and other Tools

https://www.fkgaming.eu/guides/fng-guide...tools-ace/
Atbilde
#24
Kā lidot ar transporta helikopteru, ja nemāk lidot, bet ir boti, ko komandēt:
1. Kāpjam helikopterā pasažiera pozīcijā un, pašsaprotami, sēdinām botu pilota vietā.
2. Dodam pilotam uz kartes waypointu, kur gribam nokļūt (tā kā bots ir neprognozējams stresa situācijās, plānojam maršrutu tā, lai tas iespēju robežās izvairītos no vietām, kur ir vai ar lielu varbūtību varētu būt pretinieks). Sākumā var dot aptuveni, bet priekš nolaišanās gan uz kartes jāsameklē pēc iespējas piemērots laukumiņš - līdzens un bez kokiem, akmeņiem un būvēm.
3. Kad bots pielidojis gana tuvu izraudzītajam punktam (100-200m), dodam viņam komandu "Disembark". Tad bots nosēdinās helikopteru, noslāpēs motoru un izkāps ārā.
4. Ja galapunktā ir helikoptera laukums jeb "Helipad", tad bots helikopteru nosēdinās precīzi uz tā. T.i., ja tiek būvēta bāze ar domu, ka tajā būs arī helipads praktiskai izmantošanai, tas jānovieto tā, lai viņam netraucētu ēkas, koki, stabi, torņi utt.
Atbilde
#25
Tehnikas špikeris, cik kur var sasēdināt cilvēkus (uz CUP vehiclēm neskatāmies, mums viņu nav): https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=874629709
Atbilde
#26
Fiksētā spārna dronu izmantošanas manuālis

Atbilde
#27
Turpinam uzlabot servera iestatījumus, jo TanoLiberation misija lika uzdot daudz jautājumus.

Izmantojam: https://community.bistudio.com/wiki/serv...ile#Arma_3 ar šo sagatavi:
Kods:
class DifficultyPresets
{
    class CustomDifficulty
    {
        class Options
        {
            /* Simulation */

            reducedDamage = 0;        // Reduced damage

            /* Situational awareness */

            groupIndicators = 0;    // Group indicators (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
            friendlyTags = 0;        // Friendly name tags (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
            enemyTags = 0;            // Enemy name tags (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
            detectedMines = 0;        // Detected mines (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
            commands = 1;            // Commands (0 = never, 1 = fade out, 2 = always)
            waypoints = 1;            // Waypoints (0 = never, 1 = fade out, 2 = always)
            tacticalPing = 0;        // Tactical ping (0 = disable, 1 = enable)

            /* Personal awareness */

            weaponInfo = 2;            // Weapon info (0 = never, 1 = fade out, 2 = always)
            stanceIndicator = 2;    // Stance indicator (0 = never, 1 = fade out, 2 = always)
            staminaBar = 0;            // Stamina bar
            weaponCrosshair = 0;    // Weapon crosshair
            visionAid = 0;            // Vision aid

            /* View */

            thirdPersonView = 0;    // 3rd person view
            cameraShake = 1;        // Camera shake

            /* Multiplayer */

            scoreTable = 1;            // Score table
            deathMessages = 1;        // Killed by
            vonID = 1;                // VoN ID

            /* Misc */

            mapContent = 0;            // Extended map content
            autoReport = 0;            // (former autoSpot) Automatic reporting of spotted enemied by players only. This doesn't have any effect on AIs.
            multipleSaves = 0;        // Multiple saves
        };
        
        // aiLevelPreset defines AI skill level and is counted from 0 and can have following values: 0 (Low), 1 (Normal), 2 (High), 3 (Custom).
        // when 3 (Custom) is chosen, values of skill and precision are taken from the class CustomAILevel.
        aiLevelPreset = 3;
    };

    class CustomAILevel
    {
        skillAI = 0.5;
        precisionAI = 0.5;
    };
};

Protams izskatot un "uzlabojot" t.i., padarot spēli baudāmāku.
Atbilde
#28
Mūsu serveriskā augstiba izskatīja Jūsu piedāvājumu un, pēc korekcijām, ieviesa sekojošus iestatījumus:

Kods:
class Missions
{
    class Mission1
    {
        template    = "LiberationTanoaWIKIMODDED_ACE,RHS,ASR.Tanoa";    // Filename of pbo in MPMissions folder
        difficulty    = "Custom";            // "Recruit", "Regular", "Veteran", "Custom"
    };
};
class DifficultyPresets
{
    class CustomDifficulty
    {
        class Options
        {
            /* Simulation */

            reducedDamage = 1;        // Reduced damage

            /* Situational awareness */

            groupIndicators = 1;    // Group indicators (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
            friendlyTags = 1;        // Friendly name tags (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
            enemyTags = 1;            // Enemy name tags (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
            detectedMines = 1;        // Detected mines (0 = never, 1 = limited distance, 2 = always)
            commands = 1;            // Commands (0 = never, 1 = fade out, 2 = always)
            waypoints = 1;            // Waypoints (0 = never, 1 = fade out, 2 = always)
            tacticalPing = 1;        // Tactical ping (0 = disable, 1 = enable)

            /* Personal awareness */

            weaponInfo = 1;            // Weapon info (0 = never, 1 = fade out, 2 = always)
            stanceIndicator = 1;    // Stance indicator (0 = never, 1 = fade out, 2 = always)
            staminaBar = 0;            // Stamina bar
            weaponCrosshair = 1;    // Weapon crosshair
            visionAid = 1;            // Vision aid

            /* View */

            thirdPersonView = 1;    // 3rd person view
            cameraShake = 1;        // Camera shake

            /* Multiplayer */

            scoreTable = 1;            // Score table
            deathMessages = 1;        // Killed by
            vonID = 1;                // VoN ID

            /* Misc */

            mapContent = 0;            // Extended map content
            autoReport = 0;            // (former autoSpot) Automatic reporting of spotted enemied by players only. This doesn't have any effect on AIs.
            multipleSaves = 0;        // Multiple saves
        };
       
        // aiLevelPreset defines AI skill level and is counted from 0 and can have following values: 0 (Low), 1 (Normal), 2 (High), 3 (Custom).
        // when 3 (Custom) is chosen, values of skill and precision are taken from the class CustomAILevel.
        aiLevelPreset = 3;
    };

    class CustomAILevel
    {
        skillAI = 0.5;
        precisionAI = 0.5;
    };
};
un ieslēdza serveri skanot Nikoja Rimska-Korsakova uvertīrām.
Spēlēt vai nespēlēt - mūžīgais jautājums!
Atbilde
« Vecāks | Jaunāks »


Pārlēkt uz:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)